Lyckad helg

I helgen så gjorde jag, pappa och min kära syster en liten mysig vinter tripp ner till Göteborg, vi började med att lämna väskorna på hotell Onyxen, sen gick vi ner till den Italienska resturangen La Terazza och beställde bord för 3 klockan 19.

Vi kom in genom en stor port fylld med ljusslingor och där inne, innanför portarna var det säkert milljoner med lampor som lös upp det vackra Lisebergs julmarknad.

Det fanns massor små hus som de såöde varm glögg, varm choklad, marsipan och till och med en snus/cigarr stuga.
Vi var på marknaden till cirka 5 då vi började röra oss hemmåt till hotellet igen för att ta en varm dusch och fixa iordning oss till kvällen. Min restaurang outfit var mörkblå jeans med brunt skinn på knänaoch ner samt en leopard tröja.

Jag beställde lammfilé, hasselbacks potatis och en jätte god hallonsås till det. Till efterrätt vart det en chokladtårta bit med vaniljglass. MUMS!!

När vi kom tillbaka till hotellet så väntade "Välkommen till familjen" eller vad den hette, en komedi med Sarah-jessica Parker i huvudrollen. Jag somnade ju då till den med den var bra så länge som jag hann se den..

SÖNDAG!

Vi gick ner till hotell Lobbyn och åt god hotellfrukost sen tog vi lexusen och åkte iväg till Ullared. För er som inte varit där så måste jag säga att det är ett perfekt ställe att hitta julklappar på om man inte har så mycket pengar för t.ex. en Venus Embrace rakhyvel som kostar över 200 :- här hemma kostade 75 :- där.
Jag handlade på mig massor med nödvendiga produkter (tjej)..

IMORGON ÄR DET JUL!!!!!

PEACE AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0