SoRrY

Sitter i skolan nu är såååå trött för jag har inte kunnat sova inatt pågrund av min vilde till katt Musse som vi hämtade hem igår, han jamade hela natten och det gick inte att få stopp på det.

angående Musse: Han är en 8 veckors katt som är helsvart med 3-4 vit hårstrån på halsen.
Pigg men rädd (pga ny miljö) JÄTTE nyfiken ocg vill komma fram men vågar inte det. <3

Förra veckan så mådde jag inte så bra, var yr och hade ont i huvudet hela tiden från söndagen förra veckan. Gick till vårdcentralen som tog blodprov och det var typ för lågt blodtryck och sen hade jag för lite blodkroppar i mig för man skulle ha över 110 och jag hade 102 så det var för lite och inte nog med det jag är tvungen att äta järntabletter nu varje morgon och kväll. Sen i Onsdags tror jag det var så svimmade jag när jag var ensam hemma, usch det var lite läskigt faktiskt.... <3

Jag ska blogga mer nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0