Honeypie

Fick nyss reda på att jag har håltimme i 3 timmar tills 12:20 <3... Annars brukar alltid Torsdagar vara den pissigaste dagen av alla men nu är det bara Projektarbete, Engelska och Spanska kvar :) <3 Så det är lugnt...

Efter skolan blir det att va med käraste Emma <3 samt klockan 18 är det Körkorts kurs hos Kai. Det blir kul, för om 21 dagar så kommer jag sitta i pappis Lexus och brassa runt. Vi har redan fixat en tripp ner till Götet och då får jag köra så mycket jag vill. Som tur är har jag ju kört "olagligt" till landet och så med både mammie och pappie. <3 Så jag känner mig redan "säker" på bilkörningen. Framförallt pappis lexus även om den är såååå bred. Bättre att börja med det svåraste och sen ha det lättaste att vänta på än att börja med den lättaste bilen och sen ha det asasvårt att gå upp till stora bilar.

Vad har jag gjort när det var studiedag?

TISDAG.

Åkte jag till kära syster för att tillbringa studiedagen där. Vi började med att baka pepparkakor sen tog vi varm glögg till <3... Efter vi bakat klart pepparkakorna så gick vi ner (trots snöovädret) till fRäcKa fRöKen för att ta varm choklad <3 så gott med lite värme i kroppen. Efter fRäcKa så gick vi hem till sis igen för att börja med Taccosen <3... Efter taccosen la vi oss i sängen och såg på Italian Job som är så bra. Dock somnade vi till den <3

ONSDAG
.

Jag kunde verkligen inte sova inatt, vaknade 12, 2, halv 5 och sen sista gången klockan 5 <3 då var jag vaken sen och kollade på nån gammal serie som gick på 6:an den hette typ Magnum eller nåt. Det handlade om en ful gubbe som körde runt i en gammal röd mustang. Sen tog vi frulla i soffan och fortsatte se på Italian Job. Pappie kom och hämtade mig för att skjutsa in mig till VårdCentralen i Söderköping där jag skulle fixa P.piller. Men hon var lite konstig så hon skickade in mig till UngdomsHälsan i Norrköping där jag skulle va klockan 15 så det var bara att ta bussen in och gå dit med kära syster då. Där skrev läkaren ut Neovletta 28. Skönt att ha det gjort.

Sen hämtade pappie mig klockan 18 och skjusade in mig till Mammie <3... Där blev det god mat och Halv 8 Hos Mig. <3 La mig väldigt tidigt halv 9-9 nån gång. Målade naglarna sen sov jag som en stock <3

PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0