I here you call my name

Sitter i skolan nu, har samhällskunskap. Vill inte... Men det är så det är, efter samhällen blir det matte, sen naturkunskap (dubbla lektioner) <3 det är KUL :) Efter skolan blir det att gå hem och packa för jag ska dra in till syster ikväll för vi ska ha MYS, först blir det att baka pepparkakor och sen blir det glögg och att käka pepparkakorna :) <3

Vad har jag gjort i helgen då?

FREDAG.

Efter skolan vart det att åka in till min systers lägenhet i Norrköping för att hon skulle ge mig nyckeln dit. Jag skulle ha filmkväll med Emma, Christian, Simon och Alle. Vi började med att gå å shoopa lite. Det vart ett par mysiga vantar från VeroModa, sen en T-shirt med USA tryck också från VeroModa.



Mc Donalds efter det, med grabbarna. Mums, sen stack vi hem till lägenheten och sastt på en film. Det vart först Taken. Den är jätte bra. Sen vart det Rocky och sist vart det You got served. Alla somna nästan till den.

LÖRDAG.

Vaknade tidigt, gick ner och käkade frukost, sen vart det fräcka fröcken CHAILATTE därefter drog grabbarna hem då gick emma å jag på stan ett tag till. Sen mötte vi upp syster för att hon skulle få nyckeln igen. 

Sen åkte vi hem till lilla sörping igen. Där det vart att slappa och hoppa in i duschen <3

SÖNDAG.

Vaknade sent, käkade frulla och sen vart det bara en slapp dag hemma. Min ängel kom hem och vi käkade gott samt gick ner till Vi&ni för att hälsa på dem. Kom hem och såg på Beck men somnade när det var nyheter.

MÅNDAG.

På morgonen vart det ner till Vikingen för att heja på basketlaget när vi spelade mot de andra 1:orna på skolan. NV10 vann hela skiten och även bästa utklädnad då vi var utklädda till vindruvor <3 hehe

Det här har jag gjort den här veckan. Och ser fram emot studiedag imorgon :) <3 YES...

PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0