SNOW

Sitter i skolan nu med emma...<3 Idag var det segt att gå upp när man ser att det e 5 sm snö ute ÖVERALLT precis när man öppnar ögonen. En sån morgon då man bara vill gömma sig under täcket igen <3

Skoldagen började med Samhälls prov, det kändes ganska bra, svarade nästan på allt. Efter det var det matte, sen blev det lunch. Lunchen = 2 gafflar morötter och en macka. Sen vart det snöbollskrig med emma  på skolgården, fy fan vad roligt, men jag kände inte mina fingrar sen.

Vi har en 10 minuters rast mellan Naturkunskaps lektionerna och då J*vlar blir det snöbolls krig så det bara smäller om det. Ska dra med oss några andra med.



Vad har jag gjort i helgen då??

På lördagsmorgonen hämtade pappie mig å syster, för vi skulle åka till STHLM och ha en mys helg. Det började med frukost i Nyköping (Mc Donalds) Sen vart det raka vägen till STHLM... När vi kom fram så åkte vi till Sjöhistoriska museet och polis museet. Det var väl halvinteressant. Efter det var det gamla stan med fika på Stockholms äldsta konditori. Det vart en cheescake och varm choklad. MUMS... <3

Sen bar det iväg till Hotell Talliden som var en gammal villa från 1907, jätte fint låg det precis vid sjön. Vi fixade iordning oss sen gick vi ner till Lobbyn och tog ett glas och jordnötter.

På kvällen åkte vi till våra kära vänner Roosarna. Det var jätte trevligt att träffa dem för det har gått mer än 3 år sen... <3 LOVE YOU GUYS




Efter skolan blir det att vara med emma ett tag, sen plugga, plugga, plugga <3 Min käre mor är borta idag tills imorgon i Alvesta så det blir bara jag å micke hemma. Det bjuds på god mat ikväll med :)

PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0