the weekend

Sitter på skolan nu och e väldigt trött :o Har samhällskunskap och ska senare ha mattematik och Naturkunskap... <3




Vad har jag gjort  i helgen då?

FREDAG!!

Stallet efterskolan! Det gick bra, vi red i ridhuset och körde lite lydnad samt andra grejor. Hon var ganska skitig men det är sånt man får stå ut med när man har med små skitgrisar att göra <3

Vi&Ni! med emma, cricke, simon och ryssen. det var gott med vi&ni:s härliga mat :) Och sen måste jag passa på att säga att Sami och alla som jobbar där är väldigt roliga och känns som brosor för mig å min syster.

Sports Bar&Gym! Där spelade vi bowling tjejerna mot killarna och såklart vann Jag & Emma. Sen körde vi airhockey efter det och även där vann jag & emma.

LÖRDAG!!

Stallet med Emma & Monika vi red i ridhuset då med. Elfa var så duktig när hon gick ner på tygeln och hon gick jätte fint i tölt. Stolt <3

Åkte till Emma! Vi såg på Sagan om ringen xD den e ju bara så rolig. Var så länge sen man såg den. Sen vart det sängen för emma å mig.

SÖNDAG!!

Stallet med Emma & Monika igen. Idag red vi ut på vägarna och tog lite tölt men mest skritttur :)




PEACE AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0