Bullbak å snöstorm

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på King Kong. det var väldigt länge sen jag såg den. Men den är faktiskt bra.

Imorse så åkte jag, emma å monica ut till stallet för att rida ut på de små hästarna. Då måste jag först säga att det är världens snöstorm ute och det var heller inte plogat nån stans mötte inte ens en plogbil. Det var bara tur att man kom fram till stallet hel å ren. Hihi.

Vi red en normal lång sväng i skogen, och jag har nog aldrig sett Elfa så pigg som hon var idag, men jag tror hon var det för att en viss Glaumur gick bakom henne och nosade henne på rumpan. Då vart både hon och Loa irriterade. Det är så det är.



Efter stallet så kom jag hem och bakade bullar :) så nu är jag proppfull i magen av all bulldeg.
Undra hur många bullar det vart egentligen?? hmm...
aja det finns nog kvar till pappa :)





PEACE AND LOVE <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra svarar:

Mysigt det låter me ridtur i snön! :) mkt bullar hah degen e godast Love ya ses på lördag Puss Puss <3

2011-01-06 @ 15:28:23
URL: http://alexandraeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0