I love the way you lie

Imorgon är det skola igen, jag tror jag talar för alla när jag säger att jullovet gått aldeles för fort. Vet inte vart tiden försvann. Men nu står jag här och undrar om det kommer bli helt fucked up med läxor/prov den här terminen. Och så som mentorerna sagt kommer det bli massor med prov. Och jag fattar inte varför det ska va så mycket prov och så. Läxor okej men prov, det är nått med det ordet jag inte gillar.

Man sitter där i ett kallt klassrum och det är knäpptyst, det ända man hör är allas pennor mot pappret. Sen blir en efter en klar och man sitter kvar, får panik för man tror att man måste skynda på och skriver för fullt, bara för det så glömmer man massor som man kunde på provet.
JUST DÄRFÖR tycker jag inte om prov.



Men sen får man se det positiva i den här terminen. För det första så går vi mot ljusare tider nu och man blikr allt piggare av varje solstråle man får på sig. Snart är det vår och då får man gå med shorts och linne så skönt. Slippa alla vinterjackor och halsdukar. YES!!

Och det är bara 152 dagar kvar tills det är sommarlov :) det är ju inte alls mycket. Så skönt. Det är lov vecka 8 och 16 samt en massa röda dagar i april och maj. Så den här terminen kommer gå jätte snabbt sen utan att man vet ordet av så står man där i sin vita klänning och lärarna kommer med betyget. YES!!




PEACE AND LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0