Kick it...

Nu är mitt CV klart med en liten Lexy finish på. Jag ska skicka iväg det idag när jag hittar ett stort kuvert. Sen är det bara att hålla tummarna, vill ha jobbet. Och som alla säger ska det tydligen hjälpa att tänka positivt så får väl bara ha positiva tankar i mitt huvud...

En annan sak som jag hoppas funkar är en sommar tripp ner till ITALIEN med Maryam, Emma och de andra tjejerna. Jag hoppas verkligen att mina föräldrar godkänner det. För jag är faktiskt bara 16 år. Men maryam är 18 och jag har ett klart huvud så hoppas hoppas hoppas!!!!



Nu har jag nymålade naglar och peppar inför skoldag igen. Det är en ny termin som jag ska tackla med nya tag. <3 det är så skönt att jag har sovmorgon till 10:05!

PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0