NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER, NYA FUCKING ÄVENTYR

Gott Nytt År!!!!!!!

Jag vill önska er alla ett riktigt gott 2011, det var ju lite ironiskt att det nya året började med regn men det övergick till slut i stora snöflingor. Känns riktigt skönt med ett nytt år, man kan bara göra allting bättre än 2010! jag kan ju börja med att uppdatera bloggen mycket mera. Jag har bestämt mig för att inte skriva så mycket och sällan utan det är bättre att skriva lite men ofta <3

Mitt nyår spenderade jag hemma hos Mickes mamma å pappa. Det vart ett lugnt nyår tillsammans med dem. Vi åt gott och hade det jätte trevligt. Precis när micke tänt på raketerna och alla höjde champagne glasen då kom de första regndropparna. Det kändes lite halv surt men det vart ju bra sen.



Jag tar det i fel ordning men nu till julen.

På fredagen vaknade jag hemma hos mammie och micke. Där vi käkade frukost väldigt snabbt för sen ville vi bara öppna julklapparna :) jag fick:



- En htc Wildfire färg: Mocha. Av min kära syster <3
- Trosor med matchande bh i leopard. Av min kära mor och micke.
- Grön neccesär. Av Micke och mamma.
- strumpor (2 pack). Av mammie och micke.
- röd plattång. Av syster
- ljushållare i form av en kristall döskalle. Av micke
- Grå mysig tröja. Av mamma
- Matchande gråa örhängen. Av mamma.
- Mascara. Av mamma.
- en vit klocka. Av micke.
- och en rouge. Av mamma.

Det var min julklapps lista <3 Jag vart jätte nöjd med grejerna..

Efter julklapps öppningen så vart det att fixa iordning oss innan vi skulle hem till min moster och hennes familj för att fira där med hela mammas sida av släkten. Det vart gott julbord och mycket efterrätter. Det var super trevligt. Vi var där fram till 8 på kvällen :) <3 så väldigt länge.





Efter den trevliga fredagen så åkte jag och syster hem till pappie och musse på lördagen för att äta gott och ha det allmänt trevligt. <3


Min lilla Musse :D <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0